reede, 26. märts 2010

Mis ja kes minu väikses akvaariumis elavad

Taimed:
  • Mingi ypris tavaline vallisneeria, tõenäoliselt Valisneria Americana 
  • Lahti harutatud ja kookose peale pandud järvepall (Cladophora Aegagropila)
  • Monosolenium tenerum, vähemalt hetkel nimetatakse seda nii, paistab et taimetargad ei suuda ka otsustada mis ta täpselt on.
  • Täiesti juhuslikult koos eelnevaga sain paar kiudu mingit sammalt ka, pole päris kindel kas ta on Java moss või Weeping moss, kui suuremaks kasvab saab teada.
  • Vesiläätsed (Spirodela polyrhiza) nii pea kui jää sulas õnnestus mul mõned kodu lähedalt ojast saada. Vaatame kaua läheb, et algselt 5 vesiläätse terve akva pinna kinni katavad.

Siin on see koht kus ma peaks kirjutama millised ägedad kalad mul akvas elavad, aga ei ela seal yhtegi kala ainult teod ja minu vaimustus nendest aina kasvab. Niisiis:

Teod:
  • Punased ramshornid (Planorbis Rubum), hetkel veel 2 aga varsti on neid vähemalt 10 korda rohkem. Esimesed akva elanikud, tulid koos vallisneeriatega.
  • Kollased õunateod (Pomacea bridegsi), nimi siis sellest, et nad kasvavad õunte suuruseks, mingit muud seost neil õuntega ei ole :)
  • Torntigu, oli juhuslikult Monosolenium tenerum'i kyljes ja ma teda ära ka ei visanud, las elab. Hetkel ainult yks aga mul on kuri plaan neid juurde muretseda.
Mõned pildikesed ka siis.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar