reede, 4. juuni 2010

Kolmapäevane kalal käik.

    Isal tuli mõte minna naabri järvest karpkalu püüdma, kuna mul midagi targemat teha ei olnud läksin ka kaasa. Isa võttis põhjaõnge, mina tavalise.
    Meie saak oli järgmine: isa sai 2 tillukest ahvenat ja ülejäänud on minu püütud :P
    Umbes kilone latikas suutis mul õngel jõhvi korgist ülevalt poolt kuidagi puruks tõmmata, õnneks jõudsin ta madalsse vette heinte sisse tõmmata ja sain järgi minna. Natuke märjaks saina aga pole hullu, kala oli käes.
Ma ei osanud nii suurt kala oodata, kuna sealt püüdes olid enamus kalad sellised pisikesed ahvenad ja siis järsku kargas midagi suuremat otsa. Peegelkarbiga oli sama asi, püüdmis kohast tulid pisikesed kalad ja järsku ei tahtnud õng enam veest välja tulla.
     See ei olnud mingi tõsine kalapüüdmine, pigem nii enda lõbuks. Karbi saime kätte, sest seda me ju püüdma läksime.

     Need väiksed kalad, kelle ma konksu otsast tervelt kätte sain, lasin tagasi, ainult et mul oli väga hea konks ja enamus olid liiga kinni seal juba, nii et läksid supiks.
     Meie saagist sai toreda uhhaa, karbist ja latikast väga hea praekala :D
Minu kalasaak.



Mingi tundmatu kala, mis kala see on?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar